sweet dreams are made of these

Jag vet att jag inte har varit speciellt aktiv här, hoppas ni har förståelse till mitt så kallade liv. Idag efter skolan har jag känt mig dunder seg efter att ha varit i gymmet på skolan på mitt dubbelpass i idrott, sånna här dagar vill man bara lägga sig och sova, men icke. Jag följde först med Minna till tandläkaren, sen hem och sen dess har jag packat, för jag ska till Spanien på måndag! Det är ju sportlov nästa vecka, och då ska jag åka till Madrid tillsammans med Eric, Mari och hennes mamma. Det kommer verkligen bli super kul, gaaah vad jag längtar!
 
Imorgon ska jag åka till pappa, vi får se om ni hör något mer från min innan jag åker men det hoppas jag. Nu ska jag plugga lite till SO-provet som jag har imorgon, derp, tillsammans med blåbärssoppa och smårgås. Hoppas ni har det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback