jag vaknar upp och känner att jag blivit van

Hejhej, har inte bloggat specielt mycket under lovet men hoppas ni tar hänsyn, hehe. Egentligen har jag inte gjort så himla mycket, spenderat veckan med Eric på olika sätt. Vi var bland annat på Gustafsvik, och även på bio två gånger. Annars var det mest lugnt, vilket varit himla skönt.
 
Nu är det vardag igen tyvärr och skolan startat igång, ska börja ta tag i saker på riktigt nu. Omval ang gymnasie i slutet av april så det lär bli endel plugg samt att jag ska fortsätta kämpa med att röra lite mer på mig, hehe. Ska även vårda om mitt privatliv, men fan vad lyckligt lottad jag är ändå. Men snart är det sommarlov tack gode Gud!!
529295_471220809628535_1823236093_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback