i just wanna make you sweat

Hej där, mamma hämtade mig direkt efter skolan så jag kom hem ganska nyss. Hade idrott på Norrstrand nu på eftermiddagen, så ska snart hoppa in i duschen och sen käka lite mellanmål. Idag har jag inte så mycket för mig, ska plugga lite och baka muffins sen. 
 
Nu börjar man förbereda sig inför helgen, vad har ni för planer? Själv åker jag till min fader, vilket innebär inte någon direkt bloggning från datorn... Men jag ska försöka så gott jag kan, imorgon ska jag antingen umgås med mormor eller så åker jag hem till pappa och pluggar ifall det behövs. Sen på kvällen kommer Eric och sover hemma hos mig. Men jag bloggar mera sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback