bästa låten <3 <3 <3 <3

Hej på er, kom hem för en liten stund sedan. Åkte aldrig till lager 157 förut, vi missade bussen i stan och eftersom det är söndag gick nästa om en timme till Välsviken... Så vi tog bussen istället ut till Bergvik för att kolla lite, älskling hittade en jacka som han var jättefin i som han kanske ska köpa imorgon. Själv såg jag en dösnygg tröja som jag känner att jag bara måste ha. Inte så ofta jag känner att det är ett måååååste måste måste!!!!
 
Har inga direkt speciella planer för morgondagen, måste nog plugga lite... Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag ta mig något att äta och sätta mig framför tv en stund. Tar nog även en tidigt kväll idag, känner mig trött.
Någon som har bra tips filmer att tanka hem? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback