beta house

Hej på er, sorry för lite seg uppdatering men har inte varit riktigt läge för det. Igår efter skolan åkte jag hem till Eric där jag även sov över, gissa om jag älskar att umgås med honom. Vi pratade, skrattade, retades, var hos Adrian en stund, sen kollade vi på film och myste.
 
Hade sovmorgon idag så jag började kl 0930 i Mariebergsskogen där vi hade betadag, beta är mitt arbetslag. Det var lite halvtråkigt, jag var inte med på någon utav grejerna förutom att bygga torn utav sugrör. Elin kom och hälsade även på mig, sen åkte vi tillsammans till stan där jag var ett tag tillsammans med henne och Wilma. Sen tog jag bussen hem till Ulvsby med Minna.
 
Sitter just nu här framför datorn, har varit och hämtat morfars hund precis också. Jag känner att börjar bli mitt riktiga jag snart igen, och har sovit ut ordentligt. Enda sen skolan började har jag varit trött eller övertrött i princip heeeela tiden. Somnade tidigt på helger, vilket jag inte brukar annars. ;) Glömde att ta med typ läxor hem igår när jag var på skolan vilket jag egentligen hade behövt. Men jag funderar på att baka, sen behöver jag även plocka lite på mitt rum, men jag bloggar självklart mera senare, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback