jag har inte bloggat på nästan en vecka...

Hej på er, nu är det nästan en vecka sedan jag bloggade, shit... Sitter just nu framför datorn med b&n och tänkte blogga. Mamma hämtade mig under idrotten förut, börjar få ont i knät igen. Ända sen vi kom hem har vi suttit, och here we go..
 
Under helgen var jag ju hemma hos min kära fader, där jag inte så ofta har tillgång till dator och jag avskyr att blogga från mobilen... På fredagen åkte jag hem efter skolan och umgicks med min syster och familjen hela dagen/kvällen. Sen på lördag åkte jag in till stan där jag mötte upp Veronica och vi var där ett tag med Julius innan Eric och Emil kom till stan och vi gick på Taken 2. Vaknade upp på söndagen hemma hos mig tillsammans med älskling, och han åkte hem någon gång på dagen sen vid 18 var jag på konsert på CCC. Det var verkligen urgrymt! Måndag åkte jag hem till Nathalie efter skolan, sen hämtade mamma mig där runt halv nio. Och igår efter skolan åkte jag till Norrstrand hem till  Mari där Eric var, sen åkte vi hem till honom på kvällen där jag även sov i natt. Var även ute ett tag igår på Wåxnäs.
 
Whä, kanske blev lite rörigt inlägg men nu har ni lite granna om vad jag har gjort den senaste veckan. Och nu är jag tillbaka igen, hoppas ni har haft det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback