holla amigos, tu es loco!

Här där, jag igen. Har precis vart nere till ica med mamma, och usch vad jag avskyr en som jobbar där. Hon här något problem alltså, ända sen vi flytta tillbaka hit till Ulvsby har hon bitchblickat, är otrevlig och hälsar inte. Och det märks ju så tydligt, hon ler och hälsar till de andra som är både framför och efter oss i kassan, men inte till oss. Men whatever, inte för att jag bryr mig så, men skulle vara roligt att veta varför.
 
Från det ena till det andra, vi handlade lite mat och nu snart ska jag springa ner och möta min syster vid bussen. Fast innan det ska jag sätta på mig myskläder och tvätta bort sminket. Sen ska vi äta hamburgare och kolla på X-factor. Hur många av er kollar på det? Vi får se om jag bloggar något mera sen, kanske skriver godnatt eller så. Annars gör jag det nu, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback