halv flummigt inlägg

Hej, jag måste bara få det ur mig, men hur nice är inte nya uppdateringen till iphone!?!?! Jag var tyvärr tvungen att ta bort typ allt för att kunna göra det, och visste inte då att man kunde göra en så kallad backup. Skriver även med Veronica lite på facebook, hon ska hjälpa mig med bloggen. Hon skicka en header till mig nyss, och design till det kommer bli super. :D Nu ska jag lägga mig och kolla film, och smsa lite nu med min så gott som nya mobil dårå. Haha, vi hörs imorgon, måste gå och lägga mig nu, blöööööö (bild på snyggvevve när hon cyklar på en barncykel)

Kommentarer
Postat av: snyggvevve

jag är ju bara för råbabe ! <3

2012-10-02 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback