söndagkväll

Hej på er, jag vet att bloggandet har varit lite sådär under lovet. Men jag har verkligen haft ett super bra höstlov, hoppas ni och har haft de! Jag har tagit vara på tiden så att säga, vilket jag annars är bra på att dega bort. Men inte den här gången.
 
Igår hade jag verkligen askul, vi var först hemma hos Affe sen drog vi vidare hem till Charlie. Har ju vart ovän med henne eller vad man ska säga, men det löste vi vilket jag är glad över. 
 
Nu ska jag bara ta det hur lugnt som helst, tänkte ta hand om mig själv, välja vad jag ska ha på mig imorgon. Lite tjejstuffs sådär. Mormor är hemma, så hoppas att det blir någon god mat sen, men jag bloggar mera sen, den här gången lovar jag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback