kajsa leverar dubbelhakaaaaa

Hej på er! Hann inte blogga imorse och har inte orkat göra det från mobilen under dagen heller. Idag vid 12.30 skulle vi samlas vid de gymnasieskolor vi var mest intresserad av. Jag gick tillsammans med Martin i min klass till Tingvalla, vi kollade på ekonomi linjen. Om jag söker dit, och kommer in, ska jag förmodligen välja juridik i tvåan. Jag vill så gärna bli advokat, men jag vet inte riktigt vad jag vill bli egentligen, vilket är jobbigt haha!
 
Idag efter skolan åkte jag med mina kära klasskamrater med skolbussen till Skattkärr. Var där hela eftermiddagen och kvällen, mamma hämtade mig vid 21. Nu har jag käkat och packat, för imorgon åker jag till pappa. Nu ska jag ta och dejta sängen, så hörs vi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback