snart ute på gatorna ;)

Hej på er! Inte bloggat någonting idag för direkt efter skolan var jag iväg på moped kurs. Bara en dag kvar i skolan och min vecka kommer nog blir skojig. :)
Tisdag - sista skoldagen för veckan, moped kurs direkt efter skolan till 18.30 sen möter jag upp älskling och vi åker hem till mig och har myskväll.
Onsdag - Sovmorgon och vakna upp med Eric, sen moped kurs igen kl 15.30-17.30 idag. Alltså två timmar istället för tre, sen åker jag och sover hos älskling.
Torsdag - fredag - lördag - får vi se vad som händer. Sover hemma hos pappa eller Eric, och kommer förmodligen åka cross om det är fint väder. Ska väl kanske ut någon kväll också.
LYSSNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback