Mobilblogg

I onsdags efter min kurs åkte jag till wåxnäs där jag mötte upp älskling, Adrian & Dennis. Var först på gruvlyckan, sen wåxnäs och sen på henstad. Kvällen men började knas men slutade ändå bra tillslut!

I torsdags vaknade jag upp hemma hos älskling, var där hela dagen sen åkte vi hem till mig och hade det mys.

Igår fredag vaknade vi upp hemma hos mig, och världens bästa pappa fyllde 39!!! Åkte fyrhjuling med Sofia och Minna sen myste vi med god mat och film.

Idag ska vi fira min kära fader med hela familjen och släkten med god mat, fika osv. Ikväll ska vi kanske åka fyrhjuling igen, har annars funderingar på att dra till sandgrundsudden. Någon som ska dit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback