flashbacks

Hej på er! Har precis kollat klart på Mästerkatten i stövlar, yes jag är hemma idag med. Vet inte hur länge jag kommer att bli hemma, men fan om jag blir rejält sjuk nu. Det är ju inte alls långt kvar till sommarlovet nu, och har endel jag ligger efter med i skolan... Och nästa vecka är min moppe kurs som jag absolut inte får missa!! Jag som hade tänkt att jobba lite på beach bodyn nu innan sommaren också...
Åh vad jag ser fram emot sommarn, sitter här och lyssnar på musik som ger mig flashbacks till förra sommaren. Jag tycker att förra sommaren var helt amazing, och denna kommer blir minst lika bra!! Men nu ska jag fortsätta vara datanörd så uppdaterar jag er lite senare igen, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback