sista dagen på norrstrandsskolan - next stop - tullholmen

Hej! Nu är klockan strax efter sex och jag har inte gjort något mera speciellt idag än att städa. Nu tänkte jag käka lite, lägga fram allt jag ska ha imorgon på skolavslutningen. Sen tänkte jag ta en kvällspromenad med min kära syster när hon kommer hem, och ta en dusch innan jag hoppar i sängen.
Imorgon är det ju skolavslutning(!!!!!!!) vilket kommer bli så sjukt skönt, ja om ni bara visste! När allt i kyrkan och så är klart, åker vi hem hit och äter god mat och fikar. Sen imorgonkväll blir det tjejkväll med Nathalie, Julia och några till. Vi ska grilla och lite sånt, men jag hinner nog uppdatera mera innan jag drar imorgon.
Sen på lördag ska jag på kalas, vi ska fira min mormor som fyller 60, min morbror och hans sambo som fyller 40. Kommer bli en massa festligheter, men jag ska försöka uppdatera er. Men ha det gott så länge!! :)

todays outfit - festivalklädd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback