plugg

Hej på er, imorse gick jag upp och åkte med när Minna skulle till skolan. Hämtade mina egnelska grejer, som är det enda jag har som måste lämnas in och inte är klart. När jag kom hem somnade jag igen, sen när jag vaknade hade mamma besök så jag satte mig och fika med dom.
Nu har jag legat på baksidan och försökt plugga, men det är massa sidor hit och dit tappar bort mig hela tiden. :( Smörjde även in mig med hawaiian oil men tror inte det hände något, jävla skit väder. Det är ju redan juni...
Sitter nu nyduschad framför datorn och lyssnar på musik. Tänkte ta och göra mig i ordning sen sätta mig med teorin, får se om jag hinner med lite mer egentid sen innan Eric kommer. Hörs later.
Medina – Nananayo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback