midsommar imorgon

Godmorgon mina fina! Vaknade precis och täntke ta mig något att käka sen hoppa in i duschen för att börja göra mig i ordning. Ska först hem till Eric och träffa hans mormor, sen ikväll åker vi till min pappa och sover där. Det är ju midsommar imorgon, tänk vad fort tiden har gott! Hoppas bara att vädret håller i sig. Ska vara hemma hos farmor och farfar, sen ska jag nog festa till det lite på kvällen. Som ni vet brukar jag inte ha tillgång till dator när jag är hos pappa, och eftersom blogg.se appen fortfarande inte funkar så får vi se hur mycket jag kommer uppdatera er. Fat jag stannar nog inte där hela helgen.
Men hörni, följ mig på instagram :) --> kajsaholmqvist
thats my girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback