leker gangster

Hej på er underbara läsare! Jag är så himla glad, don't know why. Men man har nästan ingenting kvar att göra i skolan, alldeles snart sommarlov, och mitt liv bara äger fett just nu. Efter skolan tog jag bussen in till stan med Mari för att kolla på kläder och skor. Hittade två jättefina klänningar, vilket av dom jag kanske ska köpa imorgon. Bild kommer ju självklart komma upp, mina drömshorts och apsnygga skor också. :D
Nu ska jag ta och plugga teori, ska göra mitt prov imorgon. Så vi får väl la se imorgon hur det gå. ;) Men nu har jag att stå i, så vi hörs väl mera later.
Skaffa lugg? (dock är det mitt otroligt vackra babyfjun som synes på bilden)
Den svenska björnstammen – Svalkar vinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback