godmorning sweeties

Godmorgon på er! Jag antar att jag inte är den enda som börjar få sena kvällar och vakna senare? Fast idag har pappa tjatat på att jag ska komma upp, så man var väl tvungen. Igår efter minigolfen så åkte alla hem till farmor och farfar med snabbmat istället. Jag tog såklart min favoritpizza - kyckling, banan, jordnötter & curry. Sen kom Eric och Adrian på moped, dom sov här inatt och ligger och sover fortfarande. Vi får se vad jag hittar på idag, dom vill åka cross/fyrhjuling men det sägs att det ska regna idag...
Nu när det är sommar och så, så vet jag inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera. Men jag ska försöka att uppdatera er så gott jag kan, och så ofta jag kan trots det. Man är ju inte hemma lika mycket, umgås och hittar på mera saker, och blogg.se appen funkar fortfarande inte... :(
 
FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM --> kajsaholmqvist
 
den ser inte så mumsig ut jag vet, men den med bea på, mmmmmmmmh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback