don't you worry about a thing

Hej på er, tänkte skriva lite vad jag har gjort dom senaste dagarna
 
Söndag - jag, Eric och Adrian åkte fyrhjuling med grannarna, sen på kvällen åkte vi in till stan, i spöregn på mopeder, tror ni vi var blöta eller... Träffade Erics mormor för första gången, sen sov vi hemma hos Adrian.
Måndag - vaknar upp hemma hos Adrian, åker hem till Eric runt 16 och vi var där ett tag tills vi bestämmde att vi skulle åka till deras sommarstuga, så vi 20 kom vi iväg, jag älskling, Robin och Martin ut mot Väse. Vi sov i lillstugan, festade till det lite och hade det gott.
Tisdag - vaknar 8 på morgonen då jag somnade 4... Jag och Eric käkade billys och kollade på sommarlovsmorgon, sen vid 11 somnade vi igen och vaknade 14 men då hade Robin åkt. Senare på eftermiddagen/kvällen kom Markus, sen Robin tillbaka med Nicke. De alla åkte hem under kvällen och mamma hämtade mig och Eric igår kl 23 ungefär.
 
Har inte kunnat blogga, eftersom jag inte haft tillgång till dator. Sen så har jag knappt kunnat uppdaterat något annat heller ute i Väse då teckningen inte är alls bra där, och det var dåligt väder. Men blogg.se appen funkar ju ändå inte.. :(
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen kanske lägga mig ett litet tag ute i solen. Det skulle ju vara sämst väder den här veckan så vi planerade mysdag idag, men vi får se hur det blir med det. Ha det gott mina fina!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback