dator tillgänglig

Hej på er alla, hoppas att ni haft en super mysig midsommar! Själv tillbringade jag hela dagen hemma hos farmor och farfar med släkten. Så nope, jag festade inte till det senare på kvällen. Har tagit endel bilder med mobilen och med Minnas systemkamera som jag kan lägga upp så fort jag kan. Nu ska jag ta och fortsätta göra mig i ordning, för kl 14 ska vi iväg och spela minigolf. Det är tradition dagen efter midsommar, haha. Den som vinner bjuder resten av släkten på glass. Förövrig skulle Eric komma idag, men hans mobil är inte på så jag träffar väl honom senare idag. Men ni får ha det så bra, så lovar jag att uppdatera er när jag kan och har tid. Jävla blogg.se app... :( Puss!
 
nightcore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback