vilket uselt väder

Hej på er! Förlåt för kass uppdatering, har försökt blogga lite från mobilen men mitt internet är super segt just nu. Jag hade det super kul på Liseberg igår! Tog inte så mycket bilder tyvärr eftersom vi låste in mobilerna. Tänkte slänga upp en bildbomb med lite allt möjligt från de senaste dagarna, stay tuned. Är just nu hemma hos pappa, vilket inte var planerat så har inte mycket grejer. Är väldigt seg efter gårdagen eftersom jag inte sov på över 40 timmar närmare 2 dygn. Sitter just nu och väntar på mat, sen blir det lite lördagsmys med film sen tar jag kvällen. Imorgon måste jag åka till mamma och hämta kläder, ska ut och käka sen på bio med älskling imorgon då vi har varit tillsammans i 1 år och 6 månader! Hoppas ni har/får en bra lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback