såhär på natten

Hej där! Har packat allt jag har kunnat inför lördag, fattas bara sånt jag använder till vardags. Deoderat, hårborste, etc. Fattas lite underkläder också, som just nu hänger på tvättställningen, haha. Åkte senare iväg för att hämta Minna, sen åkte vi till Skokanonen där det var 50% på allt, fick med mig ett par ballerina och ett par andra svarta som ni såg i inlägget tidigare. Har sedan ätit våfflor och myst framför tvn, sitter nu och väntar på ett program jag gillar ska börja...
 
Imorgon, om jag kan somna inatt och vaknar någolunda tidigt, ska jag träffa Charlie i staden en liten stund. Kolla lite, prata och sånt. Sen ska jag åka och träffa min älskling, vi ska packa det han ska ha med sig, han ska nämligen följa med mig till kusten (jippie!!!!) sen ska vi mysa hemma hos mig. Hörs imorgon, godnatt ppe!
Kom och håll om mig - Timbaktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback