min helg

I fredags vaknade jag rå sent då jag inte kunde somna dagen innan, plockade ihop allt inför bröllopet, vaxade benen och gjorde mig i ordning. Begav mig hem till min kära kusin Julia som fyllde 7, grattis i efterskott! Där åt vi mat, fikade och hade det trevligt. Vid 22 kom Eric och Dennis hem till mig, de åkte med oss till Sunne.
 
Igår, lördag var jag uppe vid 10 på morgonen. Fixade mig och allt sånt, sen vidare till Gräsmark på Erics mamma Renné och Tommys bröllop! Det var så fint, började gråta i kyrkan. Sen på kvällen hade jag super kul och trevligt. Sov med Eric, Dennis, Markus och Martin i en stuga på en camping. Hela campingen hade klagat, vi nattbadade osv.
 
Idag var vi tvungna att vara ute ur stugan innan 12 så kom hem till Karlstad rätt tidigt. Somnade om när vi kom hem, sen åkte jag till Rusta med mamma och mormor. Fick med mig lite onödigt hem jag tänkte slänga upp, har precis käkat mat och även kollat Solsidan. Bröllopsbilderna kommer nog upp på facebook, lite andra konstiga kommer nu... Ska nu kolla på Varg Veum, hörs mera sen. :)
Observera att det är kalsonger som ligger där i vattnet.
Mer än det här kan jag inte lägga upp, haha...
KICK OUT THE EPIC MOTHERFUCKERS   <-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback