jag står på toppen och jag tittar ner

Hej på er, har inte blivit så mycket blogg för mig nu. I måndags efter vi hade varit på Alsters Herrgård, och varit runt på lite andra ställen åkte jag hem till Eric och vi hade myskväll han och jag. Vaknade igår upp hemma hos älskling, på dagen drog vi iväg till stan med Jocke och Ellinor för att käka mat och glass. Sen på kvällen drog vi och grilla på Skutberget med dem och Dennis där vi även träffade lite andra vi kände så det blev trevligt! Senare av kvällen närmare natten satt vi ute på Wåxnäs och bara tog det lugnt. Sen på natten tog jag och Eric en mysig kvällstur med moppe hem till mig.
 
För övrigt är jag skit-hungrig, ska ta och göra lite frukost på sängen till älskling som fortfarande sover. Sen tänkte jag hoppa in i duschen för att fixa mig, sen ska jag iväg och kolla på skor med mamma. Ni får ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback