ha det gött

Hej på er, jag åkte igår till Wåxnäs vid 17 kanske, träffade först Hanna och hennes lillasyster ett tag. Men sen träffade jag älskling, Dennis, Adrian och Allan. Var även på Norrstrand hemma hos Erics moster, dit tog vi moppen. Hade det verkligen riktigt roligt med Eric igår, både mysigt och roligt! 
 
Eric sover fortfarande, passar på att blogga lite nu. Ska snart hoppa in i duschen, göra mig i ordning och ta något att käka. Mina väskor är packade och idag bär det av till Västkusten! Vi får se hur mycket jag kommer kunna blogga, har ingen dator. Men jag har ju mobilen, annars, följ mig på instagram --> kajsaholmqvist :)
halv gammal bild - men hoppas på att få färg och rad som syns på bilden nu när jag åker bort
bildförstorningen funkar inte!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback