25 juni

Hej på er, uppdaterade inget igår eftersom jag hade fullt upp och mitt internet på mobil var segt... :/ Åkte till Wåxnäs för att träffa Eric, men sedan drog han till Gruvlyckan och jag satt ute med Jocke och Ellinor. Senare på kvällen skjutsa Eric mig till Kvarnberget där jag träffade Ebba, Sakke och några till. Satt ute, rökte vattenpipa och tog det chill. Sen käkade vi på mc, och på natten hämtade Eric mig igen och vi var ute på Wåxnäs ett tag.
 
Idag vaknade jag ganska sent, sen drog vi ut på Wåxnäs. Umgicks lite innan jag drog till stan för att möta upp min syster, vi tog bussen hem och nu har vi precis varit och handlat lite gott. Ska ha myskväll med henne idag, käka god mat, kolla film, göra ansiktsmask och prata lite. Har tyvärr inte tagit några bilder heller igår och idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback