1 år & 6 månader

Hej där, sitter just nu i handduk och kollar vad det går för filmer på bio ikväll, som jag skrev igår ska nämligen jag och Eric iväg senare. Ska strax sminka mig och platta håret, sen ska jag vidare till Ulvsby för att hämta lite grejer. Det är pappas sista semestervecka nu, så tänkte vara här nu eftersom jag inte varit här på hela sommarlovet. Men jag måste kila, ha det gott.
Eric Pietsch - du är det bästa som har hänt mig. Jag kan inte beskriva vad jag känner för dig, du är helt underbar. Du finns alltid där vid min sida, du är min bästa vän och kärlek! Jag älskar dig mer än något annat, min andra halva.
bild tagen från facebook nu, har inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback