little bit of me

Hur bor du: i hus, både hos mamma och pappa
Brukar du komma i tid: nja, om det är viktigt
Hur lång är du: 164 typ?
Kan du laga mat: jarå
Vad jobbar du med/pluggar du: går grundskolan
Vad har du på dig just nu: jeans och pippitröja
Har du någon fobi: maskar, sjögräs(annat äckligt i vattnet)
Hade du en bra kväll igår: jo det hade jag
Vilket är ditt senaste inköp: hamburgare på max
Din favoritdryck på morgonen: juice eller typ cola/pepsi
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma eller emma
Har du sovit i din egen säng inatt: yes, eller madrassen
Vad hade du sönder senast: vet inte riktigt
Vem snackade du med senast: mamma och minna
Varm favoritdricka: coca cola
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: xide, smirnoff ice, cube eller twisted, annars är det sprit
När gjorde du senast något riktigt dumt: här om dagen
Saknar du någon just nu: ja, min ponken ejic
Vad ska man göra för att få dig irriterad: beror på humör, men attt tro man är bättre än andra är alltid irriterande
Någon jag stör mig på: det finns endel, men typ mathias svensson
Intressen: dans, musik, kläder&skor
Senaste person du kramade: min babyboy
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: eric
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: yes
Längtar du till din nästa födelsedag: hihi ja!
Har rakat dina ben någon gång: nej, jag vaxar dem
Är du sugen på något nu: pizza!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: om han är snygg annars, så visst
Micro-pop eller poppa själv: båda:(
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: minderårig
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jodå
Vilken låt lyssnade du senast på: jockiboi och hans vänner show intrott, (den låten)
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja, eric tillsammans med mig
Vad tycker du är äckligt: skaldjur, äta från någon annans gaffel/sked
Har du pengar på mobilen: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback