jag står på toppen och jag tittar ner

Hej på er, förlåt för lite seg uppdatering men har inte varit hemma, och orkar inte sitta inne när det har varit så fint väder den här veckan. Och som ni som bloggar här på blogg.se vet, så funkar appen lite si sådär... Kom hem för kanske en timme sedan(?) och funderar nu på att ta mig något att äta. Om en liten stund åker jag och hämtar min moped som står hemma hos pappa, ni som följer mig på instagram vet ju att jag har fått mitt förarbevis nu!!!! :D Så passa er på gatorna nu, hehe...
 
I tisdags åkte jag in till staden med min syster och hennes kompis, fick med mig ett par skor hem. Sen runt 18 åkte jag till Wåxnäs, där jag tillbringade natten. Igår gick jag upp någorlunda tidigt och åkte in till stan för att möta upp mormor, vi köpte en jacka och sen käkade vi lunch. Åkte sedan tillbaka till Wåxnäs för att hitta på något eftersom det var så himla fint väder, så vi drog och badade några stycken. Tillbringade ännu en natt mera centralt än Ulvsby där jag bor. Bilder på jackan och skorna kommer upp i ett senare inlägg, slänger nu upp två bilder från när vi var och badade. Nu får ha det så gött i värmen så hörs vi senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback