i våran galax, ser jag dig som den stjärna som lyser upp min natt

Hej på er, funderar på att göra om här på bloggen. Har även funderat på att byta till nattstad, men vi får se hur det blir. Vill i vilket fall som helst fräscha till det i samma veva som skolan börjar. Ska även slinga håret igen, och införskaffa mig ett par skor, jacka och lite annat smått och gott. Tänkte slänga upp en liten lista eller collage med stuffs jag bara måste ha. Sen åter till en grej, jag känner att det mesta jag bloggar om är min vardag. Och fine, ni läser ju min blogg. Men det skulle vara roligt om jag fick höra lite mer om vad ni tycker är intressant eller vad ni vill det ska finnas mer av på min blogg. :) Så please, släng en kommentar, för även din skull!
 
Igår efter min tripp till bergvik skjutsade mamma mig till Wåxnäs, där jag mötte upp älsklingen. Kvällen slutade hemma hos Håkan och Alex, rätt nice ändå!! Erics mamma väckte mig kl 10, bara upp för att göra mig i ordning sen följde jag med min syster när hon tog hål i näsan. Funderar själv på att ta ur min piercing ur läppen och ta i näsan, men jag vet inte. Sen har vi firat lilla Villy med familjen som fyllde år för ett litet tag sedan, och nu sitter jag för tillfället ensam hemma och lyssnar på musik. Funderar på att hitta på någonting senare, men vi får la se vad som händer. Blog' u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback