friday i'm in love

Hej där! Idag är det fredag, som ni troligtvis vet. Vaknade någolunda tidigt idag, var vaken ganska länge inatt med Minna och hennes kompisar. Har idag varit ute med crossarna, var verkligen skit roligt! Jag, pappa och älskling tog en ganska lång tur i skogen. Halkade i en massa lera så jag såg lite smått charmig ut, körde även på pappas cross lite, den är en aning för stor för mig... 
 
Sitter just nu hemma hos Eric, har fixat mig och sånt med ska byta till jeans och fixa mitt hår på något vis. Senare blir det utgång som det så fint heter, haha. Nej usch vilket "fult" inlägg... Uppdaterar er kanske med mobilen senare, annars får ni ha en nice fredag kväll, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback