angående nattstad

Hej på er, tänkte ta upp det här med nattstad. Bloggportalen där man tjänar cash per sidvisning ni vet? Jag har personligen funderat på att byta från blogg.se till nattstad, har även planer på att börja blogga där med en kompis. Anledningen till att jag vill börja blogga där är för att det verkar lite roligt, det är ju faktiskt alltid roligt med något nytt. Vilket både har för och nackdelar!! Jag är inte i närheten utav att tjäna några pengar på bloggandet direkt, det vore skoj men inte något som är aktuellt nu. Sen att jag även hört att deras app till mobilen är väldigt bra, stämmer det? Ni som bloggar där vill säga. Eftersom jag ibland inte har tid att sitta vid datorn, inte är hemma osv så vore det super praktiskt om deras app var så kanon. Eftersom blogg.se appen inte är den bästa, vilken ni som bloggar här vet om. Om det inte vore för det där med mobilblogg skulle jag inte tvekat om att byta, skulle stannat kvar på blogg.se det är solklart för mig. 
 
Sen att det har blivit en "trend" att blogga på nattstad? Jag vet att det inte är så med alla som väljer att blogga där, men ni måste ju faktiskt hålla med mig. Det är samma sak med blogg.se, devote osv. Det har gått i perioder, och beroende vad man har för stil etc så ska man blogga på tex devote? Det är helt crazy enligt mig, jag väljer min portal efter vad jag tycker, ja om själva portalen. Ville bara få det sagt, att jag förstår mig inte på de tjejer som bara följer trenden. Det är egentligen samma med i princip allting, fine om man verkligen tycker om portalen, kläderna, musiken osv. Men här i lilla Karlstad bytte iprincip hälften av alla mindre bloggar till nattstad efter att endel större bloggar gjort de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback